Делници и празници






Първо,Ч.Р.Д на по-малкият ми брат,защото днес става на 15 години. :)
Надвам се,че най-после ще порасне и ще разбере,че винаги може да бъде уникален.Уникален,но не като се оставя на течението да го влачи към най-мътните води на живота,а като се изправи срещу него и започне да се бори със собствени сили..

Той отдавна не е онова малко,шантаво хлапе,с което се биехме непрекъснато и нанасяхме трайни повреди върху покъщнината...а и аз не съм :) Има си своя живот,който доста пъти не одобрявам,а и никой разумен човек не би го направил,но се надявам,че нещата ще се променят. Искрено вярвам,че най-после глупавото детско мислене,каращо го да се забърква само в проблеми и неприятности ще изчезне...
И макар да не си го казваме,макар постоянно да се караме за глупости,ние сме една плът и кръв,и знаем кога да сме единни...Обичам те,пази се!!!


Та сега дойде ред и на второто...имам 2 новини...една добра и една лоша...
*Ще започна с лошата..Днес ходих на лекар и подозренията ми,че пак имам бронхит се оказаха реални.
Лекарката както винаги ми изписа един от най-скъпите антибиотици, а изражението на баща ми,когато се прибрах и му казах беше пак онова...същото. Гледаше ме така сякаш искаше да ми прехвърли някаква вина..злобно и студено..така както богатият,наконтен 'господин' гледа хваналият се за крайчеца на панталона му дрипав просяк...с пренебрежение,ненавист...това можеше да бъде всичко друго,но не и поглед на баща към болното му дете...Има ли нужда да коментирам как се почувствах след тази реакция? ...не мисля..

В крайна сметка ако не беше майка ми,може би нямаше да получа лекарствата и то не защото 'прескъпият' ми баща няма пари,напротив,просто не го интересува как се чувствам...скапан егоист...
Ако можех сама щях да си купя глупавите лекарства..така поне не бих се подложила на гореописаната грозна ситуация..

Не ми се разкрива повече от тази картинка,защото няма нито един цветен нюанс,които да сгрее задавените ми от кашлица бронхи..затова пристъпвам и към хубавата:

*Елмо (Емо) вчера ми каза,че най-после са му се обадили от Гърция..и скоро официално ще бъде студент.Ужасно ме зарадва с новината...той е прекрасно човече,което наистина го заслужава, а и знам колко много го искаше ;)Е,явно моите палци свършиха и едно полезно дело... Пък и Гърция си е близко,така че няма толкова лесно да се отърве от мен,в борбата със световните проблеми *облича латексовия костюм с перелината* :D
Пожелавам ти успех във всичко,Елмо :р и знай,че винаги можеш да разчиташ на мен ...

Уморена съм,затова толкова от мен,за днес...и понеже кисна доста време вкъщи :

Цитат на деня:
"Върху безлистно клонче
бурята отрони
тъмни летни сълзи"
Джеймс Клавел "Шогун"



Песен на деня:

Rue du Soleil - In my heart

1 comments:

Anonymous said...

[url=http://seexi.net]Стаховая компания (ОСАГО) г. Москва [/url]
У меня скромно:
тоник Сто рецептов Зкрасоты
увлажняющий крем Гарнье
тени Люмене
тушь Мейбеллин
пудра Макс фактор
помада Лореаль
духи Анаис Анаис
Список не особо впечатляющий :( А чем вы выделили свою красоту сегодня с утра?

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates