Усмихнат деееен :))))

От снощи ми е много,много,много весело :) и най-странното е,че дори няма видим повод за това ;)
Като някакво хлапенце се радвам на всичко,което ме заобикаля,дори на най-малките неща ;>>> Днес изобщо не обърнах внимание на мрънкането на баща ми...просто си се усмихнах и изчистих целия апартамент.
Ляляля дори мислите ми са някакви такива...цветнички,сякаш не стъпвам на земята,а се нося лееекичко :р знаете как е..
Ама нее,не съм влюбена,по простата причина,че няма в кой...хм,всъщност като се замисля,може и да съм влюбена...ама в живота.
И да не пропусна.. снощи съвсем случайно решихме с Мардж да играем ‘Не се сърди човече’ на компа(не бях влизала в този сайт от миналата година) и играхме с едно супер интересно човече,на което съм благодарна,отдавна не ми се беше случвало да попадна на готин събеседник :Р

Абе изобщо I feel good ta-ra-ra-ra-ra-ra-ra… надявам се шантавото ми настроение да не ме пуска :> иии по този случай,поздрав с веселата ми песничка,дано ви хареса!

0 comments:

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates