малко оптимизъм...

Сънят сътвори органични миражи.
..с восъчни нишки,за мен ги заши...


Днес един човек ми напомни колко силна съм всъщност,колко големи препятствия съм преодоляла за скромните си 17 години. И то човек,когото дори не познавам.
Някой от вас ще си кажат,че все още нищо не съм видяла,че нищо не съм разбрала от живота...и нека го кажат,всеки има правото на собствена преценка.
Като се замисля дори самото ми появяване на бял свят си е било чиста доза борба.Минути преди да се родя апаратчето,което отчитало сърдечният ми ритъм,изписало чисто и просто една права линия.И ако мога да перифразирам точните думи,от спомените на майка ми,лекарят със завидно спокойствие казал : "Изпуснахме детето,гледайте да не изпуснем и майката".
Колко оптимистично начало нали?
Е,аз не се оплаквам..колко хора могат да се похвалят със същото?
Да се върна обаче към непознатият,който всъщност не направи нищо особено,просто ме насочи към спомените...Дори не знам защо му разказах толкова неща за себе си. По принцип не обичам да се разкривам дори пред приятелите си... Но той ми вдъхна някаква увереност,че всичко ще е наред.
И знаете ли,сигурна съм,че ще е така,странно сигурна,но все пак го вярвам.
Да,малка съм,живота е пред мен...или поне така би трябвало да бъде..
Малка съм,но съм по-отговорна от доста възрастни,именно защото съм се научила да нося отговорност не само за себе си.Малка съм,но съм преживяла неща,които не всеки може да разбере.Малка съм,но съм свикнала да се боря с живота,а не да чакам чуждо покровителство.Не търся подкрепа,която няма да ми бъде дадена,а просто съм себе си,във всеки един момент,макар това да не се харесва на всички.И знаете ли какво,горда съм с това,което съм в момента,защото сама се справих с трудностите..

Да,малка съм...но и не бързам да порастна..
А когато това стане,няма да се изправя плахо,а уверено,защото ще знам коя съм,с всичките си странности и недостатъци..
Сега просто ще полетя към мечтите си и ще си проправя път до тях...защото знам,че мога!!

П.П: Емо,благодаря ти за милите думи,радвам се,че съществуват хора като теб! :)

0 comments:

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates