the other side of the Moon..


"Селена (някъде се среща като Мена) в древногръцката митология е богиня на луната, сестра на Еос (зората) и Хелиос (слънцето). Отъждествявана е с Артемида и Хеката. Дъщеря на титаните Хиперион и Тея, а според други митове на титана Палант и Никта. Селена се влюбила в Ендимион, който бил толкова красив, че заради красотата му Зевс го взел при боговете на Олимп. Към неговата красота не останала безразлична и Хера и като забелязал това, Зевс обрекъл Ендимион на вечен сън в Латмийската пещера в Кария. Там го намерила Селена и останала поразена от красотата на спящия младеж. Оттогава, се счита, че щом Луната се скрие зад облаци, Селена се спуска към пещерата да целуне спящия Ендимион."


Грешница


Когато луната зад облак се скрива,
Селена се връща при своя любим...
А аз плача нямо,свита зад скрина,
отново съсипвайки тежкия грим..

Греховете ми са толкова ръждиви,
че вече няма,нищо платонично в тях.
Да можех пак да бъда самодива
и погледът пропит със лъст,да стане сляп.
Да можех в сън да се изгубя,
да стопля с длани нечий тъмен взор-
така и себе си не ще погубя,
и ще изтръгна с нокти грозният позор..
Да можеше духа си да оттърся
от демоничните оферти на греха,
бих дала всичко за да те потърся-
мила моя,чистичка душа..

Богиньо нощна,донеси ми блясък,
за да си върна детските очи..
Омръзна ми да бъда роб на плът и вопъл.
Спаси ме за последно...а после пак се скрий...

0 comments:

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates