When will I see you again..?!?

Последните дни определено нямах време за блога си.. И общо взето не се случи нищо интересно,просто в даскало ни засипват със задачи(да,знам че е едва третия ден,но това е 'предимството' да учиш в МГ). Поне правя нещо,което да заема мислите ми,за да не хвърчат ту в София,ту в Гърция.. Да...за жалост ;/ Елмо също замина. Още вчера хвана влака за Атина. Бях малко стъписана,когато ми съобщи,че трябва да замине по-рано от предвиденото..но такъв е живота-изненадващ(понякога доста неприятно). Надявам се,че при него всичко ще е наред и студентството ще му се отрази добре. ;)
Видяхте ли,че онези мой думи(които всъщност не са мой),а именно "People always leave" се оказаха реални. Само дето тук не говоря за разни тийнейджърски сериали,а за истински хора,които наистина ще ми липсват.. Съвсем не съм забравила,че същата реплика си има и продължение,но ще повярвам в него,чак когато го видя с очите си.
Знам,че поста ми е объркан...дори не знам какво точно исках да представлява. В крайна сметка просто от няколко часа слушам нашата песничка (моя и на Елмо) и се чудя как ли е в момента..надявам се,че скоро сам ще ми каже. :) А до тогава...

When will I see you again?
When will we share precious moments?
Will I have to wait forever?
Or will I have to suffer and cry the whole night through?

When will I see you again?
When will our hearts beat together?
Are we in love or just friends?
Is this my beginning or is this the end?
When will I see you again?

0 comments:

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates