Плевенският "Горски дух" !!!


Нощта обгръща с пълнолунието си всеки уличен камък..навън е тихо,лампите една по една потъват в дълбок сън,а на мен ми се говори за изкуство.
Преди малко се върнах от театър.Гледах новата постановка на Богдан Петканин (нашият режисьор) и меко казано бях очарована. Вярно е,че има доза пристрастие в преценката ми,но младите актьори бяха страхотни!
Всъщност е време да кажа,че ходих на "Горски дух" по А.П.Чехов. Както винаги (почти) Богдан беше решил да заложи на руски автор,явно са му слабост.Представлението всъщност се водеше комедия,като гостуващ актьор беше Руслан Мъйнов.

Но няма как да не похваля младите актьори на ДКТ "Иван Радоев"-Плевен....и въпреки,че вече го направих,си мисля,че повече овации никога не се излишни,особено когато са заслужени.. Ива,Адриан,Серго,Добрев,Цецо,Владислава,Сашо..всички те бяха оригинални сами по себе си,с образ открояващ се напълно от останалите.Изключително органични и въздействащи те сътворяваха нов живот на сцената,пренасяха ни в едно друго пространство на човешки взаимоотношения.
Спектакълът прескача условността на жанра и актьорите играят в натурална среда сред земя, кал, вода и прах. Около трагикомичния герой на Мъйнов е ситуирана цялата история. В нея има агресивност, крайни чувства, страсти, които са обвити от самия А.П.Чехов с много елементи на пародията. (news.bg)



Тези хора,както винаги ми напомниха защо обичам театъра..с всяко движение,всяка реплика и поклон.Повечето от тях познавам лично и съм изключително доволна от факта,че имам удоволствие да контактувам,и играя с такива прекрасни личности.Да,те преди всичко са личности,скромни и земни хора,но изключителни професионалисти.

Театърът ми липсва...както уморителните 8-часови репетиции,така и вълшебното чувство на доволство,както леките спречквания с 'колегите',така и бурните ръкопляскания на публиката.

Вярно е,че едва ли някога ще стана професионалист като тях,просто защото мечтата ми е друга,но винаги ще нося в себе си всеки миг прекаран в театъра.Защото тези мигове са незабравими...едни от най-красивите,изпитани до сега :)

1 comments:

Anonymous said...

Респект

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates