something new? ..


Тотално занемарих блога и си признавам!.. ;/

Имам си и оправдание,което всъщност си е напълно вярно...просто дори и в момента съм адски изморена,но предпочетох да драсна няколко реда,умората ще почака..

Иначе съм добре..или поне така мисля,но не ми остава никакво свободно време.И въпреки това не се оплаквам,предпочитам да е така,отколкото да хабя дните си в мързелуване..

Излишно е да казвам,че тази 'първа' седмица на училище,може би ми се струва най-дългата от всички досега...толкова много задачи,бързане,часове се струпаха на главата ми,че вече започнах да свиквам....Дори направих нещо похвално,успях да променя режима си...и вече не спя до 12 :р

И все пак не мислите ли че и времето е подтискащо? Толкова мрачно и студено...

Като цяло не харесвам зимата или поне докато съм навън ;р ако ще е студено,предпочитам да съм си вкъщи пред камината(която вече липсва;/) с чаша горещ шоколад в ръка..или чай с ром *ммм*..толкова е уютно и приятно да гледаш как ръждивите пламъци обгръщат дървените трупчета..

Абе,честно казано ми липсват доста неща...а още повече седят в бъдещето все още ненаправени...и чакат най-после да намеря време за тях.Време със сигурност ще намеря..но трудно е другото-да подредя мислите в главата си,да пренаредя претъпканите чекмеждета на съзнанието си..и да ги обновя .

Както когато заменяме летните дрехи в гардероба си със зимни,когато трябва да се настроим за един нов сезон/период в живота си,да се екипираме за мразовитото пътеществие,което ни очаква..и да чакаме пролетта,разбира се....мисля че това ми трябва!


Остава по трудната част,а именно изпълнението,но ще се справя....винаги съм се справяла..

0 comments:

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates