някакъв си ден.. :)


Цял ден репетиции,цял ден излишно хабене на нерви..и все пак настроението ми е добро. Просто напоследък нямам идея за писане,а пък и да се появи зачатък на такава,той веднага изчезва заради умората.Но както и да е,справям се и това е най-важното..
Между другото цял ден си тананиках една песен,без да се замислям коя е...и чак преди малко се усетих,та въпросната песен е Simply red-Stars (даже сега ще си я дръпна).
Друг е обаче въпроса,че претръпнах към един от ужасите си-да пея пред много хора,че се пребих в бяла стена и че няколко пъти загубих равновесие от 10-сантиметровите токчета,върху които трябва да играя..
Абе общо взето при мен нещата са или скучни,или странни..някак си няма средно положение ;) Днес обаче бях в особено весело настроение,въпреки че забравих половината си неща в къщи...
Предусещам,че следващата седмица ще е хубава или поне интуицията ми е на това мнение. И наистина...предстои ми представление,3 дни без училище,ходене в София,така че се надявам очакванията ми да се окажат правилни :р
И ако някой се е излъгал да прочете леко безсмисленият ми пост,то искам да ми каже как е (не поста..а човека,как се чувства) ,колкото и несериозно да звучи. Мисля,че всеки има нужда да разбере,че някой се интересува от настроението му,а аз съм сигурна,че за мен има такива хора...и им благодаря.Така че...

Хм,май ме е хванало коледното настроение...но дори и така да е...бъдете добри,хора...ако не по друго време,поне сега...не ми разваляйте празниците ! :Р (хах,колко егоистично прозвуча). So...have a good time,guys!! :)

0 comments:

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates